It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Hellojsan!

Publicerad 2009-10-30 14:51:08 i Allmänt,

Har varit på tur med mormor nu, hon skulle en massa ärende och jag är så snäll och följde med henne!
Sen blev det en god fika nere i staden, min mormor är bara för gullig:)

Nu sitter jag här vid datorn pratar lite med paupau på msn och tar det lugnt..

Kollar runt på lite olika hemsidor och försöker samla ihop lite poäng.
Det är nämligen så att om du klickar dig in på denna länk:
http://supergratis.se/?r=59111
så har du chans att samla ihop poäng och i slutändan få någonting du önskar.
Så tryck in på länken och bli medlem. Glöm inte registrera din mobil, det kostar ingenting!
Jag samlar just nu till ett presentkort på H&M för 100 kr :)
Gör som jag
http://www.supergratis.se/?r=59111 

Ha det toppen :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela