It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Go kväll !

Publicerad 2009-10-31 21:45:55 i Allmänt,

Var på bio med lillebror innan som jag berättade och såg This Is It.
Jag kan faktiskt rekomendera den. Den var bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt, tiden bara spring iväg. Så se filmen vetja ;).

Efter bion åkte jag hem och bestämde mig för att fixa ihop mina ramar så dom åkte upp på väggen, blev faktiskt finfint. Bild kommer i morgon såklart, orkar inte koppla kameran till datorn nu haha.
Fast Jenny? Det är dålig stil, vi har ingen bild på oss två. Det måste vi fixa! Så ett spik sitter och väntar....

Har nyss varit en sväng uppe på kyrkogården och kollat alla ljus som är tända<3

Ingen mer uppdatering idag!

//Annchie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela