It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Eftermiddag :)

Publicerad 2009-10-19 16:02:37 i Allmänt,

Tjollahejsan!
Nu är jag äntligen hemma, har varit i skolan och efter det cyklade jag till gymmet och var där i 1,30 timme sen trampade jag mig upp för dom jobbiga backarna och hem till mormor & morfar där det bjöds på fika :) *mums*.
Fick med mig massa god frukt hem från mormor och morfar, hihi. Jag tror jag älskar frukt!

Ska göra min engelska nu sen ska jag cykla hem till min kusin och passa hennes tvillingar.
Fick ett sms från henne i morse där det stog typ såhär:
Vet att jag är sent ute, men kan du sitta barnvakt idag 17-19?
Självklart kan jag det. Älskar ju dom små trollen <3

Ska göra engelska nu. Har inte tid att sitta här mer.
Hör av mig senare idag när jag kommit hem från tvillingarna.

Ha det bra :) <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela