It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

29/10-09

Publicerad 2009-10-29 19:18:37 i Allmänt,

Hellojsan!
Dagarna går, renovering av badrummet pågår och jag är duktigt trött på det redan!
Jag blir galen av allt bankande och borrande, låt det ta sluttttttttt!!

Har iallfall varit på gymmet idag, sen var jag hos mormor & morfar och försökte få tiden att gå snabbare.
vid 17 tiden ringde Jenny så jag åkte ner i stan, vi kollade i affärer och pratade lite.
Sen gick vi upp mot dagiset för hon skulle på kurs och jag tog bussen hem..
Hoppade av bussen redan på elineberg så jag gick upp för baken, det var faktiskt skönt väder. Kände att jag behövde det!

Sitter vid datorn nu, ska snart kolla på mammas pojkar. Det programet är bara för roligt..

aja, orkar inte uppdatera mer idag. Kanske i morgon?

//annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela