It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

26/10-09..

Publicerad 2009-10-26 12:11:11 i Allmänt,

Hellojsan!

Sorry för världens dåligaste uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Har haft fullt upp med massa annat.

Helgen har bara sprungit iväg, har haft full rulle från morgon till kväll.

Fredag:
SKolan 8,10-13,00 sen tog jag bussen hem gjorde mig i ordning, sen kom Jenny och hämtade mig vid 15 tiden, vi åkte till väla, hämtade hennes pappa, åkte till familja och sen åt vi pizza hos henne. Efter det hämtade vi upp Lina & Johanna, för att det va dax för bowling :).
Efter bowlingen hem om till mig hämtade saker för jag skulle sova hos Jenny, sen kolla vi film hemma hos Jenny och vi somnade nog rätt utmattade..

bilder från bowlingen :)
 

Lördag:
Vaknade hos Jenny vid 8 tiden, va lite sega så vi pratade och startade filmen vi aldrig han se klart igår.
När den filmen var slut startade vi ytterliggare en film till. Sen vid 12 tiden gick vi upp och åt frukost och dom körde mig hem.
Jag gjorde mig i ordning för att jobba, sen dax att åka till Olympia!
Jobbade till 18,00 sen åkte jag och helle till billeshåla för att kolla madde som skulle gå modevisning, hon va riktigt fin i håret :).
Va hemma vid 21 tiden och jag kan säga att jag var riktigt död då.
Satt lite vid datorn sen somnade jag..

 
 Hanna, Madde och Isabelle

 Maddis <3 <3 <3 <3

Söndag:
Vaknade vid 9,30 fast jag ställt om klockan haha konstigt.
städade mitt rum och gjorde mig i ordning och packade träningsväskan för att ta bussen till gymmet.
Gymmade och tog det lugnt.
Hjälpte mamma och pappa med att ta bort saker från badrummet och tog det allmänt lugnt.


///Annchie


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela