It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

20/10-09

Publicerad 2009-10-20 19:31:58 i Allmänt,

Tjollahejsan!

Hade brottom i morse så jag han inte med att uppdatera. Somnade sent i går och hade därför väldigt svårt att ta mig upp idag. Men jag var på skolan som bestämt till mötet och det gick super bra!
Efter det var det dags för lucia träning.. Det gick väl också bra, han bara ta nu ton annie, vill du sjunga detta annie också vidare haha. Han är för rolig den där läraren.
Efter lucia träningen var det psykologi som följdes av lunch, svenska, engelska och till sist matte.
Matte lektionen asså, hon den läraren tar kol på mig. Vi kommer verkligen inte överrens. Idag tog hon min mobil och där går gränsen. Men jag stog ut och var på lektionen till den slutade.

Efter skolan gick jag och helles till H&M för att jag skulle köpa mig ett vitt linne.
Vittlinne mitt det ruggiga höstvädret tänker ni, men det är såhär att mina två helt vanliga vita linne har försvunnit här hemma. Men jag vet inte var och alla påstår att dom inte har fått dom i sin gaderob. Så visst jag får köpa ett nytt.
Men jag kom till H&M för att köpa det, men då hade dom såklart inte min storlek. Typiskt...

Åkte därför med hellis till väla där vi kollade lite i affärerna och även efter mitt vita linne jag var ute efter.
Men hade dom mitt linne på H&M på väla? NEJ! Ohh Annie blir sur....

Nä nu ska jag inte klaga mer. Har nyss ätit köttbullar och konstiga makaroner.
Ska städa undan lite på mitt rum och bara ta det allmänt lugnt nu. Är tröttis.

Hör kanske av mig lite senare :) <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela