It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

18/10-09

Publicerad 2009-10-18 21:36:28 i Allmänt,

Go kväll!
Full rulle hela dagen :)..
Hjälpte moffis ute i båten hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Sen bjöd mormor på god lunch och äppelkaka till efterrätt *mums*. Sen plockade vi upp båtsaker på vinden och jag blev skjutsad hem av min kära morfar.
Väl hemma hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att åka hem till Jenny :).
Kom hem till Jenny vid 15,30 vi pratade lite och bestämde oss för att gå på bio. Vi bestämde oss för Bröllops Fotografen.
Jenny skulle äta så hon gjorde de, sen tog vi bilen hem mot mig. Va lite på mitt rum (stökigt som bara den *skäms*). Sen blev det bilen in mot stan där vi hämtade ut biljetterna, gick en runda och kollade i skylltfönsterna för att fördriva tiden haha. Filmen började 18,45 och varade i 1tim 42 min. 
Väl hemma nu trött och lagom seg ska jag snart ta och bädda upp sängen.
Väntar på att enii ska smsa och säg att hon är hemma, sen ska jag släcka och sova. 

Imorgon blir det skolan + gymmet!

Höres mer i morgon<3
//Annchie
 

Kommentarer

Postat av: enii

Publicerad 2009-10-19 00:32:55

Åh tack för en supertrevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela