It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Go kväll!

Publicerad 2009-11-02 21:48:01 i Allmänt,

Ohh, jag är tröttis. Ska snart stänga av datorn, eller rättare sagt datorn stänger snart av sig. bara 11% kvar.

Har varit hos mormor och mofar idag. När jag kom hem satt jag vid datorn och kollade igenom min engelska.
Sen passa jag mina busfrön och när jag kom hem därifrån landade jag framför tv:en och såg Sveriges fulaste hem.
Det blev verkligen inte fint när dom gjorde om där. Hade dom skippat det gröna hade det blivit snyggt, men det blev för mycket med det.
NU ska jag stänga ner och sova, skola i morgon vettni ;)

Skriver någon gång i morgon, men vet inte riktgit när.

Sov så gott sköt om er <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela