It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

8/11-09

Publicerad 2009-11-08 10:44:38 i Allmänt,

God morgon!

Blev ingen uppdatering som jag lovade er i går. Jag var helt slut när jag kom hem, minns inte ens när jag somnade haha.

Har iallfall vaknat för ungefär 45 minutersen nu. Har ätit en god frukost iallfall och nu tänker jag snart ta tag i min engelska. Men jag har egentligen ingen ork till det idag, borde dammsuga mitt rum också, för det hade jag inte lust till igår haha. Jag är lite lat och blir bara latare för varje dag tycker jag, men det gillar jag inte så det ska jag snart ta tag i.

Dagens planer:
- Plocka undan och dammsuga rummet!
- Översätta min engelska text till svenska!
- Se om skrivaren fungerar så jag kan skriva ut ett papper till min lärare!

Jag har inte mycket planerat idag, men det får ta den tid det tar! Jag har inte brottom jag ska ingenstans.




Uppdaterar senare :)




//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela