It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

6/11-09

Publicerad 2009-11-06 23:04:59 i Allmänt,

Hellojsan min kära blogg!

Jag har varit dålig på att uppdatera, jag får ursäkta. Men jag har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn, och sitter man inte vid datorn kan man inte uppdatera bloggen. Inte jag iallfall.

Igår var jag iallafall i skolan först mellan 9,30-15,20 sen tog jag bussen till GA där jag tog 1 timme på gymmet och pratade med min instruktör om övningar och hur det fungerade. Jag är nöjd med min träning, fast ibland blir det lite för mycket. Men jag älskar att träna och det ger ju resultat, så jag vill inte missa ett ända träningspass.. För er som inte vet så gymmar jag 3-4 gånger i veckan och ibland blir det även en simtur efteråt, fast det är inte ofta.
Efter träningen åkte jag hem, åt och sedan körde pappa mig ut till Helle :). Vi skulle på Vip kvällen på väla, det blev lite nya inköp. Två tröjor, ska fixa bild i morgon orkar inte det nu ikväll hehe.

Har idag varit i skolan mellan 8,10-12,45 sedan fick vi äntligen sluta. Vi övade inför modevisningen idag, men det gick inget vidare bra. Det är svårt, det är inte s åbra organiserat som jag trode att det var. Men det blir säkert bra i slutendan hoppas jag :)..
Efter skolan åkte vi (Jag och Josse) in till gina för att hon skulle lämna tillbaka ett plagg och sedan blev det bussen hem till mig för att fixa inför lärarmiddagen. Jag och Josefin har ställt upp och ska sjunga för lärarna på julmiddagen, jag är redan nervös och det är inte fråns den 18 eller 19 december oj oj.. Men det kommer gå kanon jag känner det på mig, vi fixar det ;).

Kollat idol nu också, det är eftersnack nu på kanal400. Det var rabih som åkte ut idag, hans ögon är så underbara. Men hans röst är ju inte den bästa. Men tycker ändå han var en schysst kille!!


Skrev att jag inte skulle ta bilder på mina två tröjor idag men jag ska kila iväg och gör det nu, kommer snart två bilder på mina kära tröjor :)

BRB <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela