It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

2/11-09

Publicerad 2009-11-02 12:27:12 i Allmänt,

Hellojsan!
Jag lovade er uppdatering i går, men det blev inte som jag tänkt mig.
Jag cyklade hem till min kära mormor & morfar i gårkväll och bestämde mig för att sova där.
Självklart hade jag med min älskade dator på ryggen, men jag hittade inte orken till att skriva ett inlägg *förlåt*.
Men nu är jag pigg och glad igen.

Vaknade vid 09,30 hos mormor & morfar idag gick upp och blev serverad en skinkmacka med tomat och en äggmacka med kaviar, MUMS me like :). Till det fick jag ett glas apelsinjuice och en kopp te.

Efter jag hade ätit bytade jag om till träningskläder och trampade iväg till gymmet, så skönt när man kan vara där på morgonen. Hela dagen blir liksom helt annorlunda :).

Är nu hemma hos mormor och morfar igen och det börjar dofta mat.
Mormor har gjort fisk och potatis, tror jag kommer bli ganska smart snart eller?
Åt fisk igår och äter fisk idag, fisk i skolan i morgon också kanske?

Nu ska jag kila ner och se hur långt mormor har kommit.
Uppdaterar senare idag, LOVAR!!

Ha det underbart så länge :)<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela