It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sega söndag....

Publicerad 2009-05-03 20:02:13 i Allmänt,

Denna dag går inte alls långsamt eller så. Känner mig helt död idag, somnade sent igår och vaknade runt tio idag.
 Idag har jag liksom inte gjort mkt, varit och handlat ett par nya skor och handlat på maxi med mamma pappa.
Efter vi hade varit och handlat virade jag in mig i världens största filt och la mig ute i solstolen och somnade. Sköööönt.
Sen väckte pappa mig och sa att jenny, helenus och natscho hade skrivit. Så jag gick in och satte mig vid datorn thihi.
Har pratat med jenny en hel del idag om allt mellan himmel och jord.
Har även fått sytt mina älsklingsshorts :D wihooo :)
Nu ska jag fixa inför i morgon, praktik nästa vet ni :D.
Kommer bli segt med bloggning denna veckan, men jag ska försöka.
Ha det underbart <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela