It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

17 Maj 2009!

Publicerad 2009-05-17 14:04:38 i Allmänt,

Godagens sega söndag!
Somnade otroligt sent i natt, men det är sånt som händer. Vaknade runt halv 11 och bara tog det lungt, smsade och kollade film hihi.. Sen var det dags att rulla upp och fixa till på rummet. När jag rullar upp möts jag av min lillebror som ligger ute i rabatten och gräver haha. Ett gott skratt sådär mitt på dagen.



Nu ska jag ner till stranden och plocka stenar med familjen hihi. Kul va?
Sen blir det pluggplugg och troligen en joggingtur lite senare idag :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela