It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag!

Publicerad 2009-03-06 08:18:43 i Allmänt,

Idag är det fredag och äntligen slutet på veckan.
Skulle egentligen ha engelska nu, men eftersom Katarina är sjuk så har vi håla till 09,30. Sen efter det blir det Yrk i en timme och sen blir det till att ha håla och ja det är väl inte det roligaste.
Eftersom det är fredag idag ska jag fira med att åka hem till josse efter skolan och göra goda hamburgare thihi.. Sen blir det bara mys och typ ja rita modeller :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela