It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Midsommarafton 19/6-09!

Publicerad 2009-06-19 22:27:17 i Allmänt,

Glad Midsommar! Lite sent, men bättre sent än aldrig eller hur ? ;)
Har varit full rulle hela dagen. Sov hos världsbästa helena i natt, tack för en toppen dag i går och en toppen morgon med mumsig frukost! Du är GULD<3
Blev hämtad av mamma & pappa körde ner om stan och sen hem och fixa mig för att åka till Sofiero!
När vi körde mot sofiero började skitvädret, det bara vräkte ner och jag hörde åskan, usch usch.
Kom upp till Sofiero, men uffe ville ej ha mig ute i kylan så jag fick åka och komma tillbaka kl:14,00 då vi skulle börja sjunga.


 Uppladdning med, pippi sånger :)

 Sjunger: "Tre små gummor"



Får avsluta denna midsommarafton med en bild på Farmor och lillebror (Axel).

Att jag ens vågade ställa mig inför så mycket folk och sjunga, det trode jag aldrig. Men jag gjorde det, man måste testa för att känna hur det känns. Jag har testat en gång och säger som så att jag skulle kunna göra det tusen gånger till! Man kände sig som en stjärna, alla applåderade och där stog jag och sjöng tillsammans med två andra flickor! Toppen dag <3

Nu ska jag bege mig, ska lägga mig och läsa en bra bok och filura lite på vad jag ska packa ner till semestern.
Snart bär det av!


Natti natti <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela