It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vårterminen börjar idag!

Publicerad 2009-01-08 09:31:10 i Allmänt,

Snart ska jag åka till skolan. Har faktiskt saknat skolan lite på ett sätt, men det är väl för att man har sina underbara vänner där? lr? Idag blir det en lång skoldag i allfall. Går från 10,15 till 16,30 kan man börja skolan segare egentligen? haha. Aja jag kommer väl få roligt i vilket fall som helst. Nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka....
Ha en underbar dag, skriver mer i kväll om jag inte är helt död då hahah...

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela