It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vänskap! <3

Publicerad 2009-01-09 22:43:41 i Allmänt,

Sååå söööta kommenter, mina ögon blir helt tårögda ju....

Jossefinus - Hon är en tjej från Viken, pigg och glad och en otrolig bra vän... Mycket gemensamt känns det som, tänker likadant, har roligt tsm och finns alltid någonting att göra när vi är!<3

Helenus- Hon är en liten rolig prick hon.... Just den pricken jag saknat väldigt länge. Att få vara din vän känns helt otroligt... Jag hoppas vänskapen kommer vara livet ut!<3

Maddelenus - Maddis vem är det? Känner jag henne? Klart jag gör, hon är ju den där pricken från hmm? Ängelholm hihi. Och vi är ungefär lika bra på Engelksa håller du med mig? Aja, maddis är då en väldigt rolig och skrattsam person, lätt att prata med och lika envis som mig. Någonting gemensamt i alla fall... En underbar vän och jag hoppas vänskapen håller föralltid :)<3

Mandah -  Hon är en speciell person för mig. Jag har aldrig träffat henne, men jag känner att hon och jag har någonting gemensamt! Vi finns för varandra, stöttar och hjälps åt att få allting att gå ihopa. Hoppas att få träffa dig snart såklart :) <3


Ni är dom som står närmast, ni som sitter klistrade. Ni som gör mig glad och får allting att gå ihopa. Jag hoppas vänskapen vara livet ut. Jag hoppas ni vet att jag finns för er vad det än och och dygnet runt 24/7 alltid... Och jag hoppas att ni litar på mig så som jag litar på er? Ni är BÄST <3 <3 <3

 
Längst upp till vänster Helena, Längst upp till höger Madde
Längst ner till vänster Josefin och längst ner till höger Amanda :) <3

// ANNCHIE

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2009-01-10 21:41:38

Du är såå söt <3 äslar dig annie, alltid kul med dig även om vi bara sitter o gör inget ;) Älsar dig, DU ÄR BÄST!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela