It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Trött, trött, mega trött!

Publicerad 2009-01-07 21:58:34 i Allmänt,

Är så otroligt trött. Funderar på att gå och lägga mig snart faktiskt!
Sitter och pratar med min underbara söta mandah på msn just nu. Hon är bara för gullig, alla fina ord <3...

Smset från amanda som jag fick igårkväll:
Oki. God Natt och sov så gott. Älskar dig min vän<3 du är den enda man kan lita på. Natti natt <3

Alla ord som skrivs, sms och alla samtal i mellan oss usch *tårögd*. Finns alltid här för dig gumman.

/Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela