It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tror jag dör av skratt!

Publicerad 2009-01-04 21:41:30 i Allmänt,




Kommit tillbaka till datorn nu, blev inte mycket tv tittande för min del, men tv:en har aldrig varit min sak så. Måste bara berätta nu, sitter här och skriver med Amanda via msn också bestämmer hon sig för att också starta upp en blogg och fixa den också vidare. Så fråga hon mig om jag hitta hur man skapade en blogg, men nä det gjorde jag inte. Så här satt jag och letade som en galning i si sådär 10 minuter, sen kollar jag riktigt noga på www.blogg.se också ser jag att där står det på en grön skylt i högra hörnet. Och vem tror ni dör av skratt och skriver till amanda och frågar om vi är blinda? xD hahaha. Så nu ni som inte har skaffat blogg så har jag hjälpt er lite på traven här. Jag har ringat in den gröna skylten med svart och hoppas ni hittar när ni ska skapa er blogg .
ANNCHIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela