It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Träning med 99:orna

Publicerad 2009-01-13 19:46:37 i Allmänt,

Varit på träning med 99:orna idag, super najs faktiskt. Det är sjukt kul att se hur dom utvecklas och hur duktiga dom är. Stog i mål idag där, vi hade någon lek på slutet rätt kul faktiskt. Det gick till såhär typ att man la 10 bollar i mitten så var ena laget vid det ena målet och det andra laget vid andra målet. sen när hon blåste skulle en i laget springa och hämta en boll imitten sen ha ett passningsspel och göra mål. Jag fick vara med om både det ena och det andra där i målet hehe... Aja trevlig träning i allafall. Nu ska jag snart packa min väska för i morgon. Är ju skridskoåkande i morgon med klassen :D.... Sen blir det till att åka och träna kl:21,00 i HIF-hallen....
Ha en fortsatt trevlig kvälll :)
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela