It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Skolan och så!!

Publicerad 2009-01-12 15:49:15 i Allmänt,

Skolan idag då... Började 8,10 med yrk och hade det till 9,10 sen var det rast vidare till Aulan där det var dags för info in indvalet i 2:an.. Sen blev det direkt upp och ha yrk och typ klippa mönster till herrbyxorna jag gör! Sen blev det dags för mat... Ingen vidare god mat om jag får säga det själv, men jag överlever. Sen blev det yrk igen, jag och Alexandra klippte ut våra herrbyxor från tyget och det va typ min skoldag det. Nu blir det till att ta det lungt, kanske kolla på någon film..
Kommer senare....
//Annchie

Kommentarer

Postat av: Louise A

Publicerad 2009-01-12 20:51:40

Klänningen/tunikan kommer från Lindex...som du undrade över i Emelie Ohlssons blogg :)

Det är jag som bär den =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela