It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag kväll!

Publicerad 2009-01-18 12:48:32 i Allmänt,

Det blev en lång kväll igår kan jag säga. Åkte ju till johanna vid 16, tiden sen så var jag där så vid 18 tiden stack jag hem och åt. Sen när jag kom tillbaka till Johanna så hade baromter också kommit. Så johanna spelade låten hon själv hade gjort också sen kom sussi och DOM skulle kolla på SAW4 jag trode hetl seriöst jag skulle dö, den filmen är skit äkklig.. Dom skär ju av huduvd m.m... usch ingen film för mig med andra ord.. Kan säga att kvällen blev rätt lång, jag var hemma vid 00,15 tiden.. Och har nästan precis vaknat hehe. Hadet tänkt lägga in lite bilder från igår då....
Med Johanna & Baromter....


Juhanna :)


Barometer and Badboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela