It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag/Lördag!

Publicerad 2009-01-18 12:31:31 i Allmänt,

Yes i fredags bar det av till malmö där vi skulle tillbringa kvällen/natten/dagen haha.. Aja när vi väl kom till knutpunkten så började helenas kort at krångla vilket gjorde att vi missade vårt tåg till ä-holm.. Så där stog vi nere på knutpunkten och väntade på nästa tåg... Sen kom vi då till ä-holm och när vi kommer ditt får vi stta och vänta på bussen i 15 minuter jippi :D.... Aja sen vidare då, bussen och äntligen hemma hos madde.. hemma hos madde började vi att bädda upp sängisarna och pratade och sånt sludder.. Sen så va det mat, fruktansvärt god mat hade tänkt slänga in en bild på den. Sen efter maten blev det let´s dance med flickorna och maddes föräldrar... Sen när det väl var slut så gick josse och madde ner för att göra efterrätt. Under tiden där låg jag och helena kvar uppe is offan sådär halvvakna, men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att vi sov hehe... Aja sen var det dags för efterätt, bild kommer... Sen va det FOTOtajm :D.... Och sen blev det natti natti kudden. Somnade först som vanligt (a).
Lite bilder från kvällen kommer då här..


Iväntan på tåget, eftersom vi missat det andra...


På ängelhomsbussen påväg hem till madde.. Madde: jag vill inte vara med på kort.


Det bjöds på baconlindadkykling, klyftisar, sallad och någon mumsig sås :)


Vår god efterrätt.. Eller vår och vår, det va josse och madde som gjorde den. För jag och helena somna :$


Vi blev lite flumsiga haha :)


Får avsluta med en trötterbild på oss alla...


//Annchie

Kommentarer

Postat av: Joss

Publicerad 2009-01-18 18:51:21

HAHAHA :P vi är sååå coooola <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela