It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tisdag och full rulle!

Publicerad 2009-02-17 18:56:23 i Allmänt,

Go kväll alla underbara :)..
Dagen idag började som så att jag vaknade i natt 3,15 av en konstig anledning. Hade sedan svårt att somna om, men efter ett tag sov jag gott igen.. Vaknade sen av mitt kära mobillarm kl:5,53. Gick upp gjorde mig i ordning och fixade frukost som jag skulle ha med mig på tåget :).. Tåget vi tog idag gick, 06,48 ifrån ramlösa. Väl framme i Malmö kl:7,24 gick jag direkt till mitt hotellrumm där jag slutade igår och fortsatte sy. Har hunnit med rätt många rum idag och är på god väg, det känns super :)... När jag satt och sprättade i dag så slant jag med sprätten och körde den rakt in i mitt stackars ringfinger, ont ont säger jag bara.  Har jobbat till 16,15 idag och när jag kom hem serverades det kötbullar, potatismos och brunsås :)..


Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sedan fixa inför i morgon :)...
Skriver senare :) <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela