It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag & torsdag uppdatering!

Publicerad 2009-02-19 18:17:05 i Allmänt,

Onsdagen
Onsdagen började med att jag vakna av mitt mobilalarm kl:5.45 gick upp plattade luggen och fixade till mig. Gjorde sen frukost som jag skulle ha med mig på tåget och packade väskan för att kunna åka direkt till Viken efter jobb.
Tog tåget som vanligt 6,48 och var framme i Malmöö kl: 7,25. Gick dirket till hotellet, hämtade min telefon och mitt kort i receptionen och gick direkt upp till mitt hotellrum och började jobba :).. Det verkligen undan med jobbandet, fick gjort en väldans massa och glad är jag över det :) Till lunch serverades det någon köttpasta gratäng grej, haha. Det va kanske inte super gott, men det fick duga. Väl efter lunch fortsatte jag på mina kära gardiner :). Vid 16 tiden kom jag på att jag skulle ta tåget 16,08 men eftersom vi hade fullt upp med att hänga upp gardiner fick vi ta tåget 16,34 vilket betydde att jag fick ringa jossan och säga att jag skulle komma senare. Väl i helsingborg 17,10 blev jag körd till berga där jag tog bussen till Jossan :). Sen promenixade vi hem till Lovisa och åt god mat, pratade och hade allmänt trevligt :). Tråkigt att jag var tvungen att åka hem så pass tidigt, men det är bara för jag jobbar, och jag måste ju överleva dagarna på jobbet också *fniss*. Det slutade med att jag duschande när jag kom hem och sen kollade på TV.

Tack för en super mysig onsdagkväll töser <3 <3

Torsdagen
Torsdagen började med att det har varit en seg natt. Alltså var jag inte pigg när jag vaknade.. Och det första jag gjorde va att kolla mig i speglen och hur ser jag ut ? :O .. Alla lockar åt alla håll och jag som ska jobba, shit. jag fick snabbt ta fram platttången och fixa till det. Inte kan jag gå och se ut som en jubelidiot på jobbet? Då tror dom jag har slått huvet i väggen väl haha. Så idag fick det bli pippilåttar :)... Kom till jobb vid 7,30 fixade med telefon och kort gick direkt upp och började sy och satte mig i fönsterkarmen för att fundera lite.. Kom rätt långt idag, sydde 13 gardiner och det är jag glad över :)..
Så nu är man hemma och tar bara det lungt. Hoppas på att någon vill åka och sola med mig snart :).. Sen blir det duschen, plugga svenska till provet och kolla sex in the city från i går :)..
Hoppas ni har haft en bra torsdag också om ingen har önskat er en trevlig torsdagkväll gör jag det nu :)<3<3

//Annchie

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-20 04:12:31

Den glassen såg god ut

Postat av: loviiisa <3

Publicerad 2009-02-20 18:20:17

det var superkul! :D måste göras om snart igen ! <33

Postat av: Josse

Publicerad 2009-02-21 18:58:54

Taack, själv älsk! Inte på humör för att göra någon längre utläggning med, älskar dig!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela