It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag och första dagen på jobbet!

Publicerad 2009-02-16 20:12:38 i Allmänt,

Hellojsan alla!
Idag va det upp tidigt, klockan ringde 5,52 och jag var hur pigg som helst. Gick upp fixade mig, smink, håret och kläder. Sen eftersom min pappa inte vaknade gick jag ner och väckte honom *fniss*. Väl efter det gjorde jag en god smörgås som jag skulle ha med mig på tåget. Sen blev klockan 06,30 och det var dags att hoppa på cyklen till stationen. Och när jag kollar ut, vad ser jag då? Om inte hur mycket snö som helst, och jag som skulle cykla? Men men, det gjorde ingenting, för vi hoppade på våra cyklar och rullade sakta men säkert ner mot stationen. När vi kommit halvvägs märker jag att mina växlar inte fungerar, så jag trampar som en idiot för att komma någonstans haha.
När vi väl kommit ner till stationen säger dom att det är haverier med tåget som ska till malmö, så där stog vi på stationen i 20 minuter. Väl efter typ 10 minuter kom där ett tåg och vi trodde ju det va det tåget vi skulle med, så vi hoppade på det. Men det visade sig att det var aett söltåg. NOG KUL! Så man fick åka tåg väldigt länge i morse, 1 timme ungfär.
Väl framme i Malmö fixade vi med sykaskin, fingerkrockar, fingerkrockslängd, "glid" m.m...
Sen har jag sytt mina fina gardiner idag, och det går toppen bra. Faktiskt kul, det kan man inte tror hihi...
NU är jag sååå otroligt trött, så hade snart tänkt att gå och lägga mig :)
Slänger upp en bild på min "frukost" och en bild påvägen till stationen i morse.
 Min frukost, förutom fjärkontrollen haha.

 Påväg till tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela