It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Hallojsan :)

Publicerad 2009-02-15 17:24:17 i Allmänt,

Sitter just nu och fixar med Annelies kjol :).. Hade tänkt att mamma skulle ge den till henne i morgon. Kan säga som så att den är super fin, enligt mig. För när jag började med kjolen och insnitten inte ville som mig, då va det inte kul att heta annie. Men nu är dom helt perfekt och hela kjolen är super fin :)...
Såhär ser den ut just nu, håller på att lägga upp den:
 

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela