It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-02-20 19:42:20 i Allmänt,

Fredag idag då ja, och jobbandet är slut.
Idag blev det bilen till Malmöö för jag ville inte åka tåg, så min snälla pappa gav med sig och bilen rullade till Malmöö kl:06,10. Va framme i malmö vid tio i sju och jag fixade med telefon och kort och gick direkt upp och började sy. Smsade med Marie hela morgonen om allt och lite till. Sen jobbade jag till typ 14,00. Kan säga att denna dagen varit slapp och att jag varit helt död. Slog t.ex. näsan rakt i stegen så jag har fått ett hakk i näsan och det gör ont även om det är super litet.
Men men, efter jag slutat jobba gick jag på en mini shopping i malmö, vadå älska shopping haha:)..
Sen blev det bilen hem, låg och halvsov typ hela vägen va super trött. Sen har jag varit ute en sväng med lillebror på kullen och typ bara suttit här :)...


Nu ska jag prata vidare med Mandah på msn, hoppas ni får en bra kväll.
Är där ingen som har önskat er en trevlig helg så gör jag det nu :) <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela