It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag den 7/8-09!

Publicerad 2009-08-07 08:40:32 i Allmänt,

God morgon!
Jag är uppe med tuppen idag känner jag! Men jag ska förklara!
Jag ska ha tältparty idag (fredag) och eftersom min lillebror inte ska delta där så tyckte han att vi skulle tälta från torsdag till fredag! Så vi somnade i går vid 23 tiden och vaknade kl:06,00 av att han väckte mig, då sa jag bara åt han att sova igen! så vi somnade om vaknade halv åtta och gick bort och handlade bullar :)..
Nu sitter jag i tältet med mina älskade högtalare jag har fått låna av morfar till i kväll. Massor av kärlek till dig <3..
Ska snart ta tag i det hela och fixa inför i kväll! kommer kanske lite uppdatering senare idagt :)
Bild på tältet kanske ?

PUssis
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela