It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Eskilscupen och Jenny!

Publicerad 2009-08-02 18:25:37 i Allmänt,


Det har varit Eskilscupen nu den 31-2 augusti, så det har varit rätt mycket fotboll att kolla på.
Igår ringde Jenny och undrade om vi kunde åka till väla, så det blev väla en runda där hon köpte super fina skor. Sen körde vi inom maxi handlade chippe, dip och cooola :). Sen fortsatte vi mot mörarp där vi skulle hyra film och sen hem till Jenny för att kolla.
Vi hyrde I taket lyser stjärnorna, den är hyfsat bra fast en rätt stark film.
Efter filmen var slut gick vi ut en runda med almis och sen blev det in till stan för att spela mini golf. Fast golfbanan var ej bra, så det var inte så kul.
Men tack iallfall för en toppen dag jenny :) <3

Idag har jag bara tagit det lungt, har varit fotboll hela dagen.
Har kollat när mitt gammla lag spela  ( U-laget ). Det har gått bra för dom i dag och till slut vann dom C-slutspel med straffar. Grattis töser :).


Nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig inför skolan i morgon med natta och helle!
Ha det toppen bra, uppdaterar troligen senare idag :)<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela