It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Maskrosor!

Publicerad 2009-04-25 21:01:44 i Allmänt,

När vi skulle köra hemifrån innan idag sa mamma gud med maskrosor där är i trädgården.  Om där är någon som friviligt vill plocka upp dom så får man 2 kr/per maskros.

Jag hade ju somsagt väldigt tråkigt då, så jag tog på mig det. Jag gick ut i trädgården i leggins och en tjocktröja och började rensa maskrosor haha, fast jag orkade ju inte räkna alla. Så jag plockade först alla maskrosor sen satte jag mig för att räka dom. Men eftersom det blev väldigt många så tyckte jag det blev synd om min mamma, så jag sa att där var 72 stycken fast där var egentligen många fler. Så idag har jag tjänat 72 * 2 och det är 144 kr... Det var rätt lätt förtjänta pengar för en person som har tråkigt haha.

Har även lagt in lite bilder på det jag shoppat idag, mycket nöjd med mina inköp.
Nu ska jag städa rummet, haha. Jag har en väldigt seg lördagkväll jag vet. Men det är mitt sätt att hitta på någonting när jag har tråkigt, STÄDA :D <3


//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela