It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag hela veckan låååång !!

Publicerad 2009-04-27 19:44:26 i Allmänt,

Hellu min lilla bloggis:)
Segt med uppdatering, ledsen. Men min dator har inte fungerat riktigt. Pappa har fixat den nu, så ajg hoppas den ska hålla ett tar hihi :D
Idag har det varit lite halv segt Elkunskap| Rast | Elkunskap - YRK | Rast/Lunch | YRK | Slutade.
Cyklade in till stan med Helenus, lämnade böcker på bibblan och trampade hemåt i MOTVIND! Då menar jag inte lite motvind i häller. Sen när jag kom hem blev det hjälpa lillebror med mobilen och sedan plugga järnet med svenskan. Kan en liten del av det nu, så bara till att fortsätta plugga. Även gjort nya inköp idag haha :D bild kommer snart, ska bara lägga in bilderna på datorn först :)
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela