It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

26 April 2009!

Publicerad 2009-04-26 18:46:23 i Allmänt,

Hej!
Äntligen funkar min datorn, jag har skullat skriva här 4 gånger idag. Men varje gång jag kommit halvvägs hänger min dator sig och stänger sen av sig. Så vi får se hur långt jag kommer nu haha :)...

Idag vaknade jag vid 09,00 gick upp åt frukost och sen cyklade jag ner till råå där vi skulle sätta i båten *happy face*..
När båten väl var i havet, var vi bara tvungen att göra en premiär så vi körde en liten rudan utanför råå, ohhh mysigt :)..
Va i Råå till ungefär 15,30 sen kom vi hem åt lunch, solade & pluggade.
Sen fick smarta annie för sig att hon skulle ut och jogga. Så hon bytte om tog på sig joggingkläder och cykla ner till jordbodalen och tog två kilometersrundan, jag blev rätt imponderad över min tid för det trode jag verkligen inte :P...
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite med svenska.
Bilder på båten kommer efter jag har duschat, see you <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela