It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

21-22 April 2009

Publicerad 2009-04-22 21:09:01 i Allmänt,

Helloj!
Lite uppdatering skulle jag tro va, lite från gårdagen kan jag ju börja med.

21/4-09

Igår va en rätt stressig dag, hade ett silke prov och ett yrkesprov i skolan och det tog hela dagen och lite till skulle jag vilja säga. På rasten befann vi oss hos Uffe för att sjunga låtar till studenten :)... Vi kommer vara duktiga thihih :)..
Efter skolan vid 14 tiden cyklade jag och helenus in till stan där vi kollade lite affärer hihi.. Sen hoppade vi på våra cyklar och cyklade hem, lite upp för backe va det allt. Jobbigt jobbigt, men man överlever hihi.
Kom hem och vi prata, åt, kolla datorn, bytade om och hoppade på våra cyklar och cyklade till GANTOFTA. Mamma bara ja det kommre 1 timme att cykla ditt så jag och helenus blev stressade. Så vi cyklade kl:18,00 och fast vi var framme redan kl: 18,35 det tog ju liksom inte en timme :O.. Men sen när vi kom fram så vila vi lite och sen började träningen, super :)... Fast i slutet kom värsta hunden på fotbollsplanen och jag blev helt rädd haha. Jag bara satte mig bakom helenus och enii la filten över mig haha. Undra när min hundrädsla ska försvinna?
Efter träningen cyklade vi hem igen och duschade och tog en natta makka, mums :)..
Det var tisdagen den 21/4 det ja


22/4-09

Denna dag har varit helt okej. Vi vaknade av min väckarklocka som ringde kl:8,30 sen gick vi upp gjorde oss i ordning, satt lite vid datorn och våfflade helenus hår. Det blev fin fint hihi:).. när klockan blev 10,15 hoppade vi på våra cyklar och cyklade ner till skolan då det var dags för Svenska, rätt soft lektion. Satt och planerade en massa och fick inte mycket gjort direkt. Efter svenskan var det lunch, sen datakunskap då jag satt helt själv i en egen datasal, nog kul? haha. Han glömde bort mig helt. Sen idrott där det inte gick såbra, eftersom det gjorde sjukt ont när jag andades. Vet inte vad det är, men det är någonting som spänner :(..
Satte mig på cyklen efter idrotten och cykla hem. Fast kände mig lite lat idag, för jag gick upp för den ena uppförsbacken för att jag hade ont. Men men, man får vara lat ibland.
När jag kom hem plugga jag lite sen gick jag och la mig.
Kom tillbaka till datorn och då prata jag med enii gullet hihi :) alltid lika kul att prata med enii :D..
Nu slutar snart andra avenyn och då ska jag gå och lägga mig.
Natti natti <3 <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela