It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

19 April 2009

Publicerad 2009-04-19 21:34:35 i Allmänt,

Go kväll!
Idag har jag varit och hjälpt min moffi i båten hela dagen, mormor kom även ut där och hon bjöd oss på en smarrig lunch. Det kunde inte blivit bättre. Jag åt spätta med pommes, mums säger jag bara :).. Har även städat hela båten invändigt och det känns super bra :).. Det betyder att snart ska båten till sjös. Morfar ska bara fixa den undertill också, så förhoppningsvis i veckan hoppar min älskade båt till sjös.
Denna veckan är det även full rulle i skolan.
Måndag - Yrkes prov, skrädderiteknik A. | Passa tvillingarna | jogga.
Tisdag - Silke prov. | Fotbollsträning. | Cykla hem och dit :)
Onsdag - Ingen speciell läxa, hem plugga engelska. Cykla.
Toorsdag - Engelskaglosor + pjäs. | HIF | Cykla dit, förmodligen.
Fredag - TA DET LUNGT! promenad :)

Hoppas ni får en underbar vecka :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela