It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

14 April 2009!

Publicerad 2009-04-14 07:34:06 i Allmänt,

God Morgon!
Idag blir det till att cykla till skolan, ska inte ligga på den lata sidan mera. Det har jag gjort hela vinter nu *fniss*.
Efter skolan idag följer helenus med mig hem, eftersom vi ska träna el fotbollo ikväll. Sren förhoppningsvis ska vi försöka få rätt på våra älskade matteuppgifter också haha.
Näpp nu ska jag gå och äta lite frukost, ha en underbar dag :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela