It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

05 April 2009!

Publicerad 2009-04-05 19:33:07 i Allmänt,

Go Kväll!
Lite dålig uppdatering igår, men eftersom jag åkte till helenus hade vi annat för oss än att sitta vid datorn vet du..
Igår så åkte jag till helenus då som ni säkert vet, vi gick till väla shoppade lite, gick hem och åt och sedan blev vi körda ner till stan där vi kollade runt och drack varmoboy *mums*. Sen blev vi tröttisar och tog bussen hen vid 22,08 och när vi kom hem fixade vi med låtar till helenus och somnade efter ett tag.
Idag vakande vi vid 07,30 gick upp fixade oss och åt frukost. Efter det och när vi hade fixat klart så gick vi till väla och kollade läget, sen bar det av till IH där vi kollade på Natalie när hon spelade handboll. Sen blev det hem och vila i min säng för vi va sjukt trötta haha. Vid 16,00 blev vi körda ut till Gantofta för att spela lite boll, trevligt värre.
Idag var vi inte så många typ Emma, Jenny, Lina, Annie & Helenus. Fast träningen blev rätt lyckad fast man blev trött (a) hihi.
NU sitter jag och väntar på att duschen ska bli klar, sen ska jag kolla lite på tv och skriva lite på mitt arbete.
Klockan ringer 05,45 i morgon bitti *jippi*.
Nä nu kallar duschen <3
//Annchie

Kommentarer

Postat av: HELENNNA! ;)

Publicerad 2009-04-11 16:19:09

Tack för allt hjärtat. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela