It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

03 April 2009

Publicerad 2009-04-03 17:39:11 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag för det är Eniis födelsedag, hura, hura hura. Grattis gumman <3 :D
Hoppas du har en toppen dag :)...

Skolan idag då ja. Den var väl lite sådär seg, kunde ju gått lite snabbare så hade jag varit gladare. Efter skolan så åkte jag och helenus till bibblan för att kolla på kuddarna dom hade ställt ut. Sen blev det GA och sedan vidare till ÖB !
Vid ÖB skiljdes vi åt, helenus åkte hem och jag åkte hem. Har hjälpt pappa lite i garaget med att städa och ikväll blir det väl bara tråk, typ plugga och vila.
Fast en sak som känns bra är att det är PÅSKLOV  nu, fett najs :)... Fast ska ju jobba men vad gör det, ltie pengar sitter aldrig fel ;)...
Nej nu ska jag gå ut i det fina vädret igen, ha en toppen fredag och toppen helg :) <3<3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela