It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

01 April 2009

Publicerad 2009-04-01 20:44:32 i Allmänt,

Helenus och Annchie sov hemma hos Annchie i natt, vaknade vid 08,30 låg kvar och pratade sen gick Annchie och Helenus bort för att handla bullar. När Annchie och Helenus kom hem dukade Annchie och Helenus fram frukost. Sedan bestämde Annchie och Helenus sig för att sy på Helenus fin fina kjol :). Efter Annchie och Helenus sytt på den fina kjolen begav Annchie och Helenus sig på sina egna ben ner mot staden i det otroligt fina vädret! Det tog LÅÅÅÅNG tid att gå ner till stan, men vädret var helt otroligt så Annchie och Helenus bara njöt heeeela vägen ditt. Väl nere i staden gick Annchie och Helenus för att vinterbada (vårbada) på kallis. Väl på kallis så bestämde Annchie och Helenus sig för att sola, UTOMHUS  och då menar jag verkligen UTOMHUS i bara bikini. Det var toppen värdet och vattnet var inte så jätte kallt, kanske 8-10 grader? Tack för en toppen dag Helenus hjärtat, detta måste vi göra om <3



//Annchie :D <3

Kommentarer

Postat av: HELENNNA! ;)

Publicerad 2009-04-11 16:20:48

TÄNK FÖR ATT VI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela